امروز وارد بیست و هفتمین سال زندگیم شدم. بیست وهفت ساله که میبینم، میشنوم و هنوز نمیدونم چی میخوام.
روزگار سخت به شفقت دوستان گذشت، به قولی؛
اپیکور: «رفاقت مشفقانه، چون سپری است که
حملات تقدیر را خنثی میسازد. درخت دوستی بنشان،
از آن دینی بساز، و به پرستش آن قیام کن. زیرا دوستی چیزی شیرین،
زیبا، و مقدس است. شفقت دوستانه تنها هدیه پر ارزشی است
که در این جهان بیارزش در تملک ماست. اگر مرارتهای زندگی
ما را آماده قبول مرگ میسازد، لذّات و شادیهای ناشی از دوستی
نیز ما را با زندگی آشتی میدهد.»
شاید بیشتر بیام اینجا بنویسم:) شاید بیشتر پیدا شم.
..." خلوتگاه من "......ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11