..." خلوتگاه من "...

خرید بک لینک
من تقریبا بیشتر اوقات عصبانی ام ینی از درون حس عصبانیت دارم حس خشم... فک کنم از بچگیم بوده چون هیچوخ نمیتونستم غیر از ورزشای رزمی و فعالیت های فیزیکی با ورزشای ساده تر مث توپ بازی و ... اینا ارتباط برقرار کنم. نمیتونسم زنگایورزش والیبال بازی کنم. نمیدونم از انرژیزیاد یا چی. الان ۲۷ سالمه و خیلی خستم. خیلی دلم میخواد بخوابم ولی خوابم نمیبره. حساسم. حساسیت بده. میدونم. نباید اهمیت بدم میدونم. نباید ناراخت بشم میدونم. من فقطخستم. دلم میخواد داد بزنم نمیدونم چجوری از شر اینحسا خلاصشم دارن منو میخورن. ادما وقتیمث خودشون باهاشون رفتار کنی بدشون میاد ناراحت میشن توهین میکنن وحشی میشن. ولی وقتی با تو اون رفتارا رو دارن منطقیه و نباید بهم بربخوره نباید واکنشنشون بدم. ناراختم ازینکه همه تلاشمو میکنم اطرتفیانمو درک کنم مراقب باشممهربون باشم اروم باشمولی هیشکی در قبال من اینطور نیست. حسای بد وایب بد بهم میدن. گریه ام بند نمیاد. ضعیف میشم.. ..." خلوتگاه من "......ادامه مطلب

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 2 مرداد 1403 ساعت: 16:47

احساس تنهایی، احساس خستگی، بیخوابی، گرسنگی، کلافگی... بهونه گیری...

چقدر غیرقابل تحمله.

کاش ماشین داشتم الان میرفتم دور میزدم.

کاش بدخواب نبودم لااقل اینجور وقتا خوابم میبرد

کاش میتونسم این حسارو دفع کنم.

حسای به درد نخور چقد قوی ان.

حتی نمیدونم چرا اینجا مینویسم ححح

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 7 تير 1403 ساعت: 23:38

امروز وارد بیست و هفتمین سال زندگیم شدم. بیست وهفت ساله که میبینم، میشنوم و هنوز نمیدونم چی میخوام.روزگار سخت به شفقت دوستان گذشت، به قولی؛ اپیکور: «رفاقت مشفقانه، چون سپری است که حملات تقدیر را خنثی میسازد. درخت دوستی بنشان،از آن دینی بساز، و به پرستش آن قیام کن. زیرا دوستی چیزی شیرین،زیبا، و مقدس است. شفقت دوستانه تنها هدیه پر ارزشی استکه در این جهان بیارزش در تملک ماست. اگر مرارتهای زندگیما را آماده قبول مرگ میسازد، لذّات و شادیهای ناشی از دوستینیز ما را با زندگی آشتی میدهد.»شاید بیشتر بیام اینجا بنویسم:) شاید بیشتر پیدا شم. ..." خلوتگاه من "......ادامه مطلب

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: يکشنبه 3 تير 1403 ساعت: 13:28

من فقط دلتنگ شبهايى هستم كه زود هنگام بىآنكه به چيزى فكر كنم به خواب مىرفتم... ..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 1:33

مینویسم برای توِ از دست رفتهکه هرکجای جهانی، بازگرد ..مینویسم که بخوانی و بدانی،جهانم خالی از هر موجودیست،زمانی که تورا ندارم ..مینویسم به جبران تمام روزها و شب هایی که داشتمت ولی حواسم پرت روزمرگی هایم بود مینویسم دوستت دارم برای توی از دست رفته، که بخوانی و بازگردیجهانِ کوچک من،کجای جهانى که هرچه جستجو میکنم،چشمانم تورا نمیبینند ..میگویم بازگرد و پژواک صدایم جهان را پر کرده است، ولی اثری از تو نیست ..من تو را در همه ى عالم میجویم و در انتها باز هم به هیچ میرسم مینویسم که به گوش تُ برسد مینویسم که شايد کسی برایت بخواندَشمینویسم خوبم که به رسم گذشته دلت شورم را نزند ..ولی تو بدان که سرگردان و دلگیرمدلگیر از تمام روز ها و شب هایی که میگذرند و نبودنت را طولانی تر میکنندمیگویم دلتنگم ولی تو بخوان ،نبودنت مرا شکسته است ..من میگویم خسته ام ولی تو بخوان، دلم آغوش میخواهد،به امنيتِ تنِ تو ..جهانِ کوچکِ من؛بازمیگردانمت به آغوشی که وطن توست،و میبوسمت به جبران تمام لحظاتی که نبودى ..جای جای این کره ی خاکی را ،برای تو که جهان کوچک منی زیر پا میگذارم .  ..." خلوتگاه من "......ادامه مطلب

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 22 بهمن 1400 ساعت: 14:13

صفحه بندی