ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7
احساس تنهایی، احساس خستگی، بیخوابی، گرسنگی، کلافگی... بهونه گیری...
چقدر غیرقابل تحمله.
کاش ماشین داشتم الان میرفتم دور میزدم.
کاش بدخواب نبودم لااقل اینجور وقتا خوابم میبرد
کاش میتونسم این حسارو دفع کنم.
حسای به درد نخور چقد قوی ان.
حتی نمیدونم چرا اینجا مینویسم ححح
..." خلوتگاه من "......ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7
ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11
من فقط دلتنگ شبهايى هستم كه زود هنگام بىآنكه به چيزى فكر كنم به خواب مىرفتم... ..." خلوتگاه من "......
ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97
ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109