کرونا...

خرید بک لینک

وبلاگ متروکه من...

دلتنگت شدم.

بعد از چن وخ حبس خودخواسته... امروز دلم خواست بهت سری بزنم.

مشکی اینجا یادم میاره چه عزاها که به دلم بود وقتی تو رو ساختم...

رفیق خوبی بودی...هستی... دفتر خلوتیام.

کلوخه ی غم را

باید به آب دهان خیس کرد

به زبان هی چرخاند و چرخاند..

بعد فرو داد... گفتن ندارد...

پ.ن

خیلی خستم رئیس
خسته از تنها سفرکردن
تنها مثل یه چلچله زیر بارون
خسته از اینکه هیچ وقت رفیقی نداشتم تا پهلوم باشه و ازم بپرسه از کجا اومدم به کجا میرم یا چرا
انقدر خسته ام از اینکه آدم ها همدیگر رو اذیت می کنن
خسته از تمام دردهایی که تو دنیا حس می کنم و می شنوم هر روز
دردام بیشتر میشه...

The Green Mile 1999

..." خلوتگاه من "......

ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: جمعه 5 ارديبهشت 1399 ساعت: 10:32

صفحه بندی