کاش ترسو نباشم...
چقد سخته بدونی که ترسویی...
ک جرئت تصمیم گنده و سخت گرفتن نداری
ترسی دائم تو جونت ریشه دوونده...
باهاش بزرگ شدی و رشد کرده باهات
چطور میشه ترسو نبود...؟!!!
آه...
..." خلوتگاه من "......ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120