میگن ک خوبه شبا قبل خواب
یکم فک کنیم، به کارامون تو طول اون روز...
اونوخ من موندم این بیشعورایی که در طول روز دهن ما رو عنایت بارون میکنن
شبا به چی فک میکنن؟!
+ بس ناجوانمردانه سرد و ایناس.
ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: بوووووو,سردههههه, نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45