یه حس خنکی خوب...
وقتی پاهاتو میذاری تو آب خنک ...
آب تموم شدنیه؟!
این مایع بی رنگ و بی مزه و بی حالت
که هر جونداری بهش محتاجه...
همه جا نشونت هست :)
ما را در سایت ..." خلوتگاه من "... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:45