xa0 با رنگ سرد مینویسم xa0 تو این هوای سرد. ابری و گرفته ولی نمیباره مث دل ما... xa0 +xa0xa0حوض بی ماهی ، حیاط برگریزان، چای بد طعم xa0 xa0باز با گلپونه ها مـــــن مـانده ام تــنـــهــــای تــنــــهــا!...