
xa0 با رنگ سرد مینویسم xa0 تو این هوای سرد. ابری و گرفته ولی نمیباره مث دل ما... xa0 +xa0xa0حوض بی ماهی ، حیاط برگریزان، چای بد طعم xa0 xa0باز با گلپونه ها مـــــن مـانده ام تــنـــهــــای تــنــــهــا!...
ادامه مطلب
بی همدلی چیز کمی نیست... xa0 تاوان زندگی است......
ادامه مطلب