چقد دلم برف میخاد *_* آسمون سیاهه ولی... ماه هس، ستاره هس. یه هواپیمام هس... هدفون میذارم تو گوشم. صدای هواپیما رو نمیشنوم بجاش... xa0-_-صدای تکنوازی سنتور اردوان کامکار میپیچه تو گلوم یه گردو حس میکنم شب هچنان باقی......