
⏳بعضیا تنهاترت میکنن :/ xa0 آدما دو جا حرف دلشونو میزنن؛ ↙تو عصبانیت ⬅تو شوخی xa0 ⚠هیچ چیز... از هیچ کس... بعید نیست :) xa0 xa0...
ادامه مطلب
Die xa0 ب قولی... خیلی وخته آپ نکردم. تو این مدت زندگی سخت ما رو گرفت و ر ب ر گفتن سخت نگیر... :) xa0 xa0 آدما تو زندگی هم نقش پیدا میکنن بعضیا خواسته بعضیا ناخواسته xa0 آدمای زندگی من همشون ناخواسته نقش پیدا کردن و یکی یکی بازی کردن و... تموم شدن. بعضیاشون بود و نبودشون فرقی نداش ولی الان ک قراره نباشن حس خوبی نیس... الان ک نفسای آخرو میکشه چه نفسای سختی -_- کاش میشد انتخاب کرد *_* xa0 + xa0آن داغ ننگ خورده که میخندید بر طعنه های بیهده ، من بودم گفتم ک با ننگ هستی خود باشم اما دریغ و درد ک زن...
ادامه مطلب