..." خلوتگاه من "...

متن مرتبط با «317 area code» در سایت ..." خلوتگاه من "... نوشته شده است

31

  • نیلوبلاگ

    بعضیا خیلی بدن...xa0 حالا بد از نظر من چیه؟ ✅خوب نیستن xa0:) تا میفهمن احساس داری بد میشن... بفهمن روی احساست ب اوناس بدتر میشن. یه چیز دیگه اینه ک تنهایی هیچم خوب نی، همش چرته اینا ک میگن وای تنهایی خوبه فلانه ...xa0 بدم میاد ازش. آدم تنها ک باشه بد میشه اوضاعش بی ریخت میشه... آدم یا آدمای دیگم باس باشن... تاکید میکنم آدم باشن. بمونن، تحملت کنن، رفیق باشن، دنبال چیز خاصی نباشن، مهم باشن... هی فکرم میره سمت اون بعضیا ک دلتنگشونیم ولی آدم نیستن... کون لقشون... هوم؟ xa0 ...

    ادامه مطلب