..." خلوتگاه من "...

متن مرتبط با «عصبانی» در سایت ..." خلوتگاه من "... نوشته شده است

عصبانی ام

  • نیلوبلاگ

    من تقریبا بیشتر اوقات عصبانی ام ینی از درون حس عصبانیت دارم حس خشم... فک کنم از بچگیم بوده چون هیچوخ نمیتونستم غیر از ورزشای رزمی و فعالیت های فیزیکی با ورزشای ساده تر مث توپ بازی و ... اینا ارتباط برقرار کنم. نمیتونسم زنگایورزش والیبال بازی کنم. نمیدونم از انرژیزیاد یا چی. الان ۲۷ سالمه و خیلی خستم. خیلی دلم میخواد بخوابم ولی خوابم نمیبره. حساسم. حساسیت بده. میدونم. نباید اهمیت بدم میدونم. نباید ناراخت بشم میدونم. من فقطخستم. دلم میخواد داد بزنم نمیدونم چجوری از شر اینحسا خلاصشم دارن منو میخورن...

    ادامه مطلب